Hos CBP A/S, Bødkervej 10, 7100 Vejle, CVR-nr.: 43384716 ("CBP", "vi" eller ”vores”) prioriterer vi fortrolighed og datasikkerhed højt. Medmindre andet er oplyst, er CBP A/S dataansvarlig for de behandlingsaktiviteter, der er beskrevet nedenfor.
Denne privatlivspolitik gælder for vores behandling af personoplysninger indsamlet fra dig, når du benytter vores hjemmesider og sider på sociale medier, besøger vores fysiske lokationer og interagerer med os som kontaktperson hos vores kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere.
Politikken fastlægger retningslinjer for CBPs måde at behandle dine personoplysninger på og giver dig de oplysninger, som du har krav på at modtage i henhold til gældende databeskyttelseslovgivning.
Vi anvender cookies for blandt andet at optimere brugeroplevelsen og forhindre misbrug og nedetid. Anvendelse af cookies og behandlingen af personoplysninger i den forbindelse er nærmere beskrevet i vores cookiebanner, som vises på forsiden, når du besøger vores hjemmeside første gang.
Du kan altid ændre dine cookie-indstillinger ved at trykke på det lille symbol i nederste venstre hjørne af hjemmesiden.
Typer af personoplysninger
Når du besøger vores hjemmeside, kan vi indsamle følgende oplysninger om dig.
Formålene med behandlingen
Dine personoplysninger kan blive behandlet til følgende formål:
Behandlingsgrundlag
Vi behandler dine personoplysninger på nedenstående grundlag:
Opbevaringsperiode
Cookies slettes i overensstemmelse med vores cookiepolitik, som er tilgængelig via vores cookiebanner. Oplysningerne kan dog opbevares længere i anonymiseret form.
Typer af personoplysninger
Når du anvender vores webshop eller vores Premium Pro-løsning, behandler vi dine personoplysninger. Det er desuden en nødvendig forudsætning for, at du kan anvende vores løsninger, at du har oprettet en bruger på vores hjemmeside. Vi kan indsamle, behandle og opbevare følgende typer af personoplysninger om dig:
Formålene med behandlingen
Dine personoplysninger bliver behandlet til følgende formål:
Behandlingsgrundlag
Vi behandler dine personoplysninger på nedenstående grundlag:
Opbevaringsperiode
Personoplysninger registreret i forbindelse med køb på vores webshop opbevares i op til 6 år. Opbevaringsperioden er fastsat på baggrund af opbevaringskravet i bogføringsloven.
Oplysningerne kan dog behandles og opbevares længere i anonymiseret form, eller hvis vi er forpligtet hertil ifølge lovgivningen.
Typer af personoplysninger
CBP behandler dine personoplysninger til brug for markedsføring, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev(e). Vi kan indsamle, behandle og opbevare følgende typer af personoplysninger om dig:
Formålene med behandlingen
Dine personoplysninger kan blive behandlet til følgende formål:
Behandlingsgrundlag
Vi behandler dine personoplysninger på et eller flere af nedenstående grundlag:
Opbevaringsperiode
Dine personoplysninger vil blive opbevaret, så længe dit samtykke til at modtage nyhedsbreve er aktivt.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve, kan du framelde dig via linket nederst i hver e-mail, alternativt kan du skrive til: cbp-marketing@cbppartner.dk. Tilbagekaldelse af dit samtykke påvirker dog ikke lovligheden af den behandling, der er gået forud for tilbagekaldelsen.
Dokumentation for dit markedsføringsretlige samtykke opbevarer vi i 2 år fra, du har tilbagekaldt dit samtykke til at modtage direkte markedsføringsmateriale. Opbevaringsperioden er fastsat på baggrund af vores legitime interesse i at kunne dokumentere, at vi har udsendt direkte markedsføring i overensstemmelse med gældende lovgivning (databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f).
Når du opretter dig som bruger i vores app, Mitbageri, behandler CBP dine personoplysninger. Når du efterfølgende bruger app’en til at indsamle point og indløse rabatter hos din lokale bager, behandler vi ligeledes dine personoplysninger.
Typer af personoplysninger
Vi kan indsamle, behandle og opbevare følgende typer af personoplysninger om dig:
Formålene med behandlingen
Dine personoplysninger behandles til følgende formål:
Behandlingsgrundlag
Vi behandler dine personoplysninger på et eller flere af nedenstående grundlag:
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer dine personoplysninger så længe din brugerkonto er aktiv. Oplysningerne kan dog opbevares længere i anonymiseret form til brug for statistik.
Personoplysninger der behandles til markedsføringsformål, vil blive opbevaret, så længe dit samtykke til at modtage markedsføring er aktivt.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores push-beskeder, kan du slå dette fra i din telefons indstillinger. Tilbagekaldelse af dit samtykke påvirker dog ikke lovligheden af den behandling, der er gået forud for tilbagekaldelsen.
Dokumentation for dit markedsføringsretlige samtykke opbevarer vi i 2 år fra, du har tilbagekaldt dit samtykke til at modtage direkte markedsføringsmateriale. Opbevaringsperioden er fastsat på baggrund af vores legitime interesse i at kunne dokumentere, at vi har udsendt direkte markedsføring i overensstemmelse med gældende lovgivning (databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f).
Typer af personoplysninger
Når du henvender dig til vores kundeservice eller i øvrigt kommunikerer med os i anden sammenhæng, herunder også via sociale medier, behandler vi følgende typer af personoplysninger om dig:
Formålene med behandlingen
Dine personoplysninger bliver behandlet til følgende formål:
Behandlingsgrundlag
Vi behandler dine personoplysninger på nedenstående grundlag afhængig af karakteren af din henvendelse.
Opbevaringsperiode
Hvor længe vi opbevarer korrespondancen med dig afhænger af din henvendelses indhold. Som udgangspunkt opbevarer vi ikke korrespondancen i længere tid end op til 3 år, medmindre vi har behov for at kunne dokumentere korrespondancen i en længere periode.
Regnskabsmateriale, herunder personoplysninger, som vi er forpligtet til at opbevare i henhold til bogføringsloven, opbevares i op til 6 år.
På vores profiler og sider på sociale medier er der indsat et link til denne privatlivspolitik, hvor du kan læse mere om vores behandling af dine personoplysninger i relation til dit besøg på vores profiler på sociale medier.
CBP og udbyderne af de sociale medier er fælles dataansvarlige for behandlingen af personoplysninger indsamlet i forbindelse med dit besøg på CBPs profil eller side på det enkelte sociale medie.
Vi har profiler eller sider på følgende sociale medier:
Typer af personoplysninger
Når du besøger eller interagerer med vores profiler på sociale medier, kan CBP og udbyderen af det pågældende sociale medie indsamle, behandle og opbevare følgende typer af personoplysninger om dig:
Formålene med behandlingen
Vi behandler dine personoplysninger til følgende formål:
Udbyderne af de sociale medier behandler blandt andet dine personoplysninger til følgende formål:
Behandlingsgrundlag
Behandlingen af dine personoplysninger er baseret på nedenstående grundlag:
Opbevaringsperiode
Vi opfordrer dig til at slette kommentarer, likes og andre interaktioner, du har efterladt på vores profil, hvis du ikke længere ønsker dem vist på vores sider. CBP sletter ikke sådanne offentligt tilgængelige interaktioner.
Hvis du kommunikerer med os via beskedfunktionen på de sociale medier, henviser vi til afsnit 2.
Se venligst privatlivspolitikken for udbyderen af de enkelte sociale medier for information om, hvor længe de opbevarer dine personoplysninger.
Hvem deler udbydere af sociale medier dine personoplysninger med?
Udbyderne af sociale media kan blandt andet dele dine personoplysninger med følgende kategorier af modtagere:
Du kan finde mere information om, hvem udbyderne af de sociale medier deler dine personoplysninger med i de enkelte udbyderes privatlivspolitik. Udbyderne af de sociale medier kan overføre dine personoplysninger til modtagere uden for EU/EØS i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Du kan læse mere i de enkelte udbyderes privatlivspolitikker.
Når du besøger os på vores fysiske lokaliteter, herunder vores kontor- og lagerbygninger, kan CBP behandle dine personoplysninger via vores gæsteregistreringssystem og tv-overvågning. Der er opsat tydelig skiltning de steder, hvor der er opsat tv-overvågning.
Indsamling af personoplysninger
CBP kan indsamle, behandle og opbevare personoplysninger om dig i følgende tilfælde:
Typer af personoplysninger
CBP kan indsamle, behandle og opbevare følgende personoplysninger om dig:
Formål og behandlingsgrundlag
Dine personoplysninger kan blive behandlet til følgende formål:
Særligt om videoovervågning
På flere af vores lokationer har vi installeret videoovervågning af kriminalpræventive og tryghedsskabende årsager, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f samt databeskyttelsesloven § 8, stk. 3. Der er opsat skiltning i de områder, som videoovervåges.
Optagelserne vil kunne blive gennemgået i tilfælde af konkret mistanke om besøgendes eller andre personers kriminelle handlinger, overtrædelse af CBPs politikker og retningslinjer, interne/eksterne revisioner eller med henblik på afklaring af tvister.
Vi kan videregive optagelserne til politiet i kriminalitetsopklarende øjemed, herunder hvis fremlæggelsen er underlagt lovkrav, jf. databeskyttelseslovens § 8, stk. 4. Hvis det er nødvendigt at fremlægge optagelserne til andre formål end førnævnte, vil vi anmode om dit samtykke til en sådan fremlæggelse, hvis du indgår i optagelserne.
Opbevaringsperiode
Optagelser fra tv-overvågning foretaget i kriminalitetsforebyggende øjemed bliver slettet eller anonymiseret senest 30 dage efter optagelsen, medmindre det er nødvendigt for CBP at opbevare optagelserne med det formål at håndtere en specifik tvist, fx i forbindelse med at opklare en lovovertrædelse.
Dette afsnit beskriver CBPs behandling af personoplysninger indsamlet fra kontaktpersoner hos CBPs kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere, som samarbejder med CBP. Hvis du har en enkeltmandsvirksomhed, der samarbejder med CBP, beskriver dette afsnit ligeledes vores behandling af dine oplysninger.
Indsamling af personoplysninger
Personoplysninger om dig kan blive indsamlet i et eller flere af følgende tilfælde:
Typer af personoplysninger
CBP kan indsamle, behandle og opbevare følgende personoplysninger:
Sådanne oplysninger kan være afgivet direkte af dig (primært gennem e-mails og anden korrespondance) eller af tredjepart, fx din arbejdsgiver.
Formål med behandlingen
Personoplysningerne kan blive indsamlet og behandlet til følgende formål:
Behandlingsgrundlag
CBP behandler dine personoplysninger på følgende grundlag:
Opbevaringsperiode
Personoplysninger indsamlet i forbindelse med kundeforhold opbevares som udgangspunkt i op til 3 år fra samarbejdets ophør.
Personoplysninger, der indgår i bogføringsmateriale, herunder dokumentation af ordrer, opbevares i op til 6 år, hvorefter oplysningerne slettes. Dokumentation for dit markedsføringsretlige samtykke opbevares i 2 år, fra du har tilbagekaldt dit samtykke til at modtage direkte markedsføringsmateriale
Videregivelse til andre dataansvarlige og overladelse til databehandlere
For at opfylde ovenstående formål kan vi give tredjeparter adgang til dine personoplysninger, der på baggrund af et kontraktuelt forhold med CBP leverer relevante ydelser. Det kan fx være it-leverandører, faktureringsleverandører, mailudbydere og leverandører af markedsføring. Sådanne serviceleverandører vil kun behandle personoplysninger i overensstemmelse med vores instruktioner i henhold til indgåede databehandleraftaler.
I forbindelse med CBPs udvikling kan selskabsstrukturen ændre sig, fx ved helt eller delvist salg af CBP. I tilfælde af delvis overdragelse af aktiver, der indeholder personoplysninger, er behandlingsgrundlaget for den forbundne videregivelse af personoplysninger som udgangspunkt databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f, idet CBP har en legitim interesse i at overdrage dele af sine aktiver samt at foretage kommercielle ændringer.
Under visse omstændigheder og i henhold til lovgivningen kan det være nødvendigt at videregive personoplysninger til myndighederne, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra c. Videregivelse kan endvidere ske, hvis det er nødvendigt for at etablere, udøve eller forsvare vores juridiske rettigheder, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f og artikel 9, stk. 2, litra f. Vi kan derudover også videregive dine personoplysninger til eksterne revisorer for at overholde vores revisionspligt, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra c.
Hvis dine personoplysninger overføres til databehandler eller dataansvarlige, der er etableret i lande uden for EU/EØS, der ikke har et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau, vil en sådan overførsel baseres på EU-Kommissionens standardkontrakter, der bidrager til at beskytte dine personoplysninger. Du kan få udleveret en kopi af disse kontrakter ved at kontakte os som angivet nedenfor.
Sikkerhed
Vi har implementeret passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at sikre et tilstrækkeligt sikkerhedsniveau. Dermed gør vi vores bedste for at sikre dine personoplysningers kvalitet og integritet.
Vi har interne regler om informationssikkerhed, som indeholder interne politikker og procedurer, der beskytter dine personoplysninger mod at blive tilintetgjort, gå tabt, blive ændret, mod uautoriseret offentliggørelse, og mod at uvedkommende får adgang eller kendskab til dem.
Dine rettigheder
Du har ret til at få indsigt i de personoplysninger, som vi behandler om dig, med visse undtagelser, der er fastsat i lovgivningen.
Derudover kan du gøre indsigelse mod indsamling og videre behandling af dine personoplysninger. Derudover har du ret til at berigtige dine personoplysninger eller bede os om at begrænse behandlingen af dine personoplysninger.
På din skriftlige anmodning vil vi slette de personoplysninger, som vi har registreret om dig uden unødigt ophold, medmindre vi kan fortsætte behandlingen på et andet grundlag, fx hvis behandlingen er nødvendig for at kunne opgøre eller gøre et retskrav gældende, eller hvis det er nødvendigt for indgåelsen af en aftale med dig.
Herudover har du i visse tilfælde ret til at få udleveret dine personoplysninger, som du har givet til os, i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt bede os om at transmittere disse oplysninger til en anden dataansvarlig.
Tilbagekaldelse af samtykke
Du kan til enhver tid tilbagekalde eventuelle samtykker, som du måtte have afgivet, fx i relation til nyhedsbreve. Hvis du ønsker at tilbagekalde dit samtykke, kan du kontakte os som angivet nedenfor. Vores nyhedsbrev kan afmeldes ved at klikke på linket i bunden af nyhedsbrevet.
Links til andre hjemmesider mv.
Vores hjemmeside kan indeholde links til andre hjemmesider. Vi er ikke ansvarlige for indholdet af andre hjemmesider (tredjeparts hjemmesider) eller for de procedurer sådanne tredjeparter har for indsamling og behandling af personoplysninger. Når du besøger en tredjeparts hjemmeside, bør du læse hjemmesideejerens privatlivspolitik og andre relevante politikker.
Hvis du har spørgsmål til denne privatlivspolitik, eller hvis du ønsker at klage over den måde, vi behandler dine personoplysninger på, er du velkommen til at kontakte os:
CBP A/S
CVR-nr.: 43384716
Bødkervej 10, 7100 Vejle
Telefon: 76 42 42 42
E-mail: cbp-kundeservice@cbppartner.dk
Hvis din klage ikke bliver løst af os, og du vil gå videre med sagen, kan du klage til Datatilsynet:
Datatilsynet
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Telefon: 33 19 32 00
E-mail: dt@datatilsynet.dk
Ændringer af privatlivspolitikken
Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer af denne privatlivspolitik. Ved ændringer vil datoen nederst i privatlivspolitikken blive ændret. Den, til enhver tid, gældende privatlivspolitik vil være tilgængelig på vores hjemmesider www.cbpbageri.dk, www.cbpwebshop.dk og www.mitbageri.dk
Senest opdateret den 03.04.23
In accordance with the obligations of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) (Text with EEA relevance)
firma360 ApS does not own any of the client data stored or processed via the service firma app.
firma360 ApS is not responsible for the content of the personal data contained in the client data or other information stored on its servers.
At the discretion of the client or user nor is firma360 ApS responsible for the manner in which the client or user collects, handles disclosure, distributes or otherwise processes such information.
firma360 ApS
Flæsketorvet 68, 1. 1711 København V.
DK
+45 71727300
Contact e-mail: noreply@firmaapp.dk
We respect your privacy rights and provide you with reasonable access to the Personal Data that you may have provided through your use of the Services.
If you wish to access or amend any other Personal Data we hold about you or to request that we delete any information about you that we have obtained from an Integrated Service, you may contact us.
At your request we will have any reference to you deleted or blocked in our database.
You may update, correct, or delete your Account information and preferences at any time by accessing your Account settings page on the Service.
Please note that while any changes you make will be reflected in active user databases instantly or within a reasonable period of time, we may retain all information you submit for backups, archiving, prevention of fraud and abuse, analytic, satisfaction of legal obligations, or where we otherwise reasonably believe that we have a legitimate reason to do so
You may decline to share certain personal data with us, in which case we may not be able to provide to you some of the features and functionality of the Service.
At any time, you may object to the processing of your personal data, on legitimate grounds except if otherwise permitted by applicable law.
Unless you want to use advanced features in applications, we do not require any form of registration, allowing you to use the application without telling us who you are.
However some services do require you to provide us with personal data.
In these situations, if you choose to withhold any personal data request by us, it may not not be possible for you to gain access to certain parts of the application and for us to respond to your query.
We use the information that we collect in a variety of ways in providing the service and operating our business.
Including the following operations:
- Maintain, enhance and provide all features of the service, to provide the services and information that you request,
to respond to comments and questions and to provide support to users of the service we process client data solely in accordance with the directions provided by the applicable client or user improvements.
- We may use a visitor or user email address or other information other than client data to contact that visitor or user for administrative purposes such as customer service,
to address intellectual property infringement, right of privacy violations or defamation issues related to the client data or personal data posted on the service.
Latest update: April 24, 2018.